Klassisk massasje

Livet er hektisk og det er bra, men innimellom kan alle trenge en pause. Unn deg en behandling med klassisk massasje hos Kirkerud Klinikkens profesjonelle massører. Klassisk massasje er en behagelig kroppsmassasje som både gir velvære og dyp avslapning. Den brukes også som forebyggende muskelbehandling og kan lindre smerte og tretthet i musklene.

Medlem av NMF

Velvære

Hva skaper muskelspenninger?

Massasje for første gang

Les vår steg for steg gjennomgang av ditt første møte med klassisk massasje.

Vi er medlem av Norges Massasjeforbund

Som medlem av Norges Massasjeforbund (NMF) tilfredsstiller Kirkerud Klinikken forbundets strenge krav til kvalitet og seriøsitet.
Klientsikkerheten ivaretas gjennom at alle våre behandlere oppfyller NMFs strenge krav til praktisk og teoretisk utdannelse.
Vi arbeider etter forbundets faglige og etiske retningslinjer.

Vi har ansvarsforsikring gjennom NMF.

Se deres video om Klassisk Massasje her:

Velvære

Klassisk massasje er det de fleste tenker på når de hører ordet massasje.
Formålet med klassisk massasje er avslapning for kropp, hode og sjel. Det handler også om å forebygge fysiske plager.
Ingen mennesker er like, så du vil få behandling vi spesielt utarbeider for deg og dine behov.

Hva skaper muskelproblemer?

De fleste av oss har en eller annen gang hatt en periode der man enten har sittet fast i ensidig arbeid, hatt mye smerte, eller har slitt med psykiske påkjenninger som stress, angst og vanskelige følelser.

Smerte

Smerte skaper ofte muskelspenninger i området rundt der det gjør vondt.
Disse spenningene kan bli problematiske dersom man ender opp med smerte over lengre tid.

Massasje kan benyttes når en skade er blitt subakutt. Og man vil ha bort spenninger som er blitt til i området.
Eller ved kroniske smerter, når man vil forebygge at muskelspenninger kommer ut av kontroll.

Ensidig arbeid

Når man ender opp med å arbeide i en bestemt stilling , der musklene jobber statisk i mange, mange timer hver dag. Blir som regel musklene dine tilslutt overbelastet.
Dette kan skape små skader i muskler og scener, som kan ende i smerter og betennelse i området.

Psykiske påkjenninger

Du har sikkert kjent at det er lettere å bli anspent og utmattet i perioder med mye følelser?
Stress, angst, depresjoner og generelt faser med mange vanskelige følelser kan påvirke muskulaturen vår negativt, ved å skape spenninger og problematikk.

Klassisk massasje passer til de aller fleste

Vurderer du å dra til massør for første gang? Kanskje du lurer på noe, eller er usikker på hvordan det foregår? Les vår steg for steg gjennomgang av en time klassisk massasje hos Kirkerud Klinikken

Gi et gavekort til noen du er glad i

Klassisk massasje egner seg godt som gave, ettersom den passer for de aller fleste og er perfekt til den som har alt.

Ønsker du å bestille time?

Lurte du på noe mer?

Se våre svar på ofte stilte spørsmål på lenken under.